Sari la conținut

Coșul tău

Coșul tău este gol

Politica de retur

Fiecare comanda ce pleaca de la noi trece prin controlul de calitate . Comanda in sine este atent urmarita, astfel incat fiecare detaliu sa fie respectat intocmai. Daca nu sunteti multumit de comanda pe care ati primit-o, puteti returna produsele comandate pe site-ul BioUnique.ro , in termen de 14 zile de la receptionarea lor.

Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Te rugam  sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt testate/incercate. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE.

 Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, sigilii nerupte  și documentele (factura) care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Nu se vor returna produse folosite sau seturi incomplete.

Returnarea produselor catre Biounique va fi realizata prin aceeași metodă de transport prin care aceasta a livrat produsele catre consumator. Nu se pot returna produsele care prezintă modificări fizice (deteriorate, ambalaje desfacute, sigilii rupte, etc) și care nu pot fi revândute.

Pentru a returna produsele trebuie sa trimiteti email la office@biounique.ro  Banii se trimit catre dumneavoastră in maxim 30 de zile calendaristice. Se returneaza doar banii pe produs nu si transportul. 

Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Comenzile plasate de catre clienti cu produse gresite se pot returna in starea in care au fost livrate in ambalajul original cu documentele din colet. Transportul este suportat de catre client. Se pot trimite ulterior produsele dorite in intervalul sumei din prima comanda (daca produsele sunt mai scumpe se adauga restul sumei in cazul in care sunt mai ieftine banii sunt returnati intr-un cont bancar in maxim 30 de zile) transportul fiind suportat de catre client.

Colete care sunt expediate în afara României si care nu sunt ridicate de către clienti banii pe care noi ii putem oferi inapoi sunt doar pentru produse nu si pentru transport.  Daca se doreste sa se livreze din nou coletul se va plati din nou transportul acelui colet.

NU mai expediem coletul înca odata la o adresa unde nu a fost ridicat coletul sau la un client care nu a ridicat coletul!

Nu uita ne poți scrie daca ai întrebări la office@biounique.ro 

Noi răspundem cu drag!